Frequent Ask Questions

Ini merupakan pertanyaan lazim yang ditanyakan oleh customer kami, terima kasih kerana sudi meluangkan masa dan harap membantu...


MAGNET

1) Apakah magnet boleh rosak bila basuh?

TJ menggunakan Industrial Magnet untuk semua tudung Magnetic dimana ia tahan lasak (Kuat) dan Anti-Karat. Satu kan kedua magnet dan basuh dalam Mesin Basuh macam biasa atau Handwash (Recommended).


2) Kalau menguap atau budak kecik tarik apakah magnet mudah tercabut?

Sebagai perbandingan Magnet Industrial ini kalau dibandingkan dengan kerongsang, Magnet ini lebih kuat jadi semestinya TIDAK MUDAH TERCABUT. Sesuai juga untuk aktivit lasak seperti bersukan.


3) Magnet tak hilang bila basuh/ boleh cabut dari tudung?

Magnet TIDAK AKAN dan TIDAK BOLEH dicabut kerana kami jahit dalam bentuk track yang dimana boleh disesuaikan dengan semua size muka (Adjustable) dan ia tidak akan tercicir seperti kerongsang.

Screenshot 2023-01-25 at 1.03.04 PM copyScreenshot 2023-01-25 at 1.49.07 PM copy


FABRIC

1) Apakah awning senang dibentuk untuk semua bentuk muka?

Setiap pemilihan kain terutama untuk tudung bawal, kami amat menitik beratkan untuk material mudah dibentuk (Awning On-Point) untuk semua bentuk muka.


2) Material Kena Gosok tak?

Material yang ANTI KEDUT & IRONLESS hanya pada material PREMIUM CHIFFON sahaja. Tapi material lain adalah MINIMUM IRON dimana ianya tidak memerlukan tenaga yang banyak dan masa yang lama untuk gosok.